Hallitus / styrelsen

Tiedottaja / informatör: Brita Peura

Sähköposti / epost : skhs.hallitus@gmail.com

Toimikunnat / kommittéer:

1)    Avustustoimikunta/Bidragskommittén: Liisa Kauppinen, Outi Tuomi-Saarijärvi, Outi Ahonen (Tarvitaan lisää henkilöitä./ Det behövs fler människor.)

2)    Kotisivutoimikunta/Webbplatskommittén: Satu Kujala, Salla Fagerström

3)    Karjalan toimikunta / Karelska kommittén: Outi Ahonen, Risto Rautanen

4)    Retkitoimikunta / Utflyktskommittén: (Tarvitaan lisää henkilöitä. / Det behövs fler människor.)

5)    Vaalitoimikunta / Valkommittén: (Tarvitaan lisää henkilöitä. / Det behövs fler människor.)

6)    Hautausmaatoimikunta / Begravningsplatskommittén:·                 Koko Suomi / Hela Finland: Kuurojen Historiaseuran rekisterinpitäjä / Registrator för dövhistoriska sällskap: Salla Fagerström, Turun alue / Åbo -området: Heli Rupponen ja Pentti Virtanen. Etsimme vapaaehtoisia ylläpitämään Helsingin ja Vaasan kuurojen hautapaikkojen listaa. / Vi söker volontärer för att hålla listan över döva gravplatser i Helsingfors och Vasa.

Totuus- ja sovintoprosessin työryhmä / Sanning och försoningsprocess Arbetsgrupp: Suomen kuurojen historiaseuran edustajat / företrädare för Finlands dövhistoriska sällskap Salla Fagerström ja Outi Tuomi-Saarijärvi

Vetoomus

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.